Lördag

Godmorgon :)
jag vill bara påminna om att min blogg uppdateras inte som det vanliga - minst en gång om dagen, jag uppdaterar enbart när jag har tid och känner för det, den här veckan har jag varit väldigt mycket hos min pojkvän och hos min häst, på de håltimmar jag haft har jag varit ute i det härliga vädret och gjort lite ärenden ;)
Visst är våren underbar? :D Jag känner hur energin bara kommer till mig i ett enda rus! Det börjar bli så mycket roligare att ha häst, att plugga känns inte som några problem längre och att träna är toppen ^^ Jag har aldrig så mycket energi som på våren och jag tror jag behöver den mängd sol som jag får in nu, helt underbart att slippa tjocka vinterjackor och blöt kall snö :D
Jag tänkte sammanfatta Shakürs shema från i förra söndagen till vad jag tänker hitta på idag :)
Söndag: Uteritt med mycket backar, långa skrittsträckor och klättring.
Måndag: Uteritt i terräng, lyfta på fötterna och kllättra, red själv alltså även träning med att våga gå fram på läskiga platser.
Tisdag: Dressyr för tränare, Shakür hade trningsvärk från dagen innan men red mycket skänkelvikningar.
Onsdag: Vila
Torsdag: Ett mycket kort pass ute, intensivt med intervaller.
Fredag: Uteritt i terräng, miljöträning samt träning att gå först då jag inte red ensam.
Lördag: Uteritt med mycket dressyr så som sidvärtes övningar och fokus på formen.
Så kan en hästvecka se ut för mig ;)
Nu måste jag dra för jag ska till lilla älsklingspollen och rida, sedan ska jag in till stan och träffa Corey (yay <3) vi ska gå och se Hunger games, Coreys syster och en kompis ska dit också, kulkul ^^
xoxo ni får en gammal bild innan jag drar ;))
ps. Jag saknar min väckis väldigt mycket, ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0