Långvarig förkylning

Okej jag erkänner... Jag suger på att uppdatera min blogg! :)
De senaste dagarna har jag haft fullt upp, förra fredagen så åkte jag, min syster och min mamma till en ö som heter koster, jag och min syster gick runt på ön, pratade engelska och upptäckte ön.
Senare på kvällen träffade jag Victoria, jag sov hos henne och träffade Corey som sov hos mig. På söndagen så åkte jag med Victoria till en fest med hennes jobb, vi umgicks även under måndagen. Nu har Corey varit här sedan i tisdags så jag har bara velat vara med honom <3
 
Jag har varit förkyld mer eller mindre i en och en halv månad nu (!) ganska trött på det eftersom det gör mig ledsen, lättirriterad och leder till att jag tappar motivationen till allt...
Hoppas jag blir frisk snart för om en vecka åker jag till Gotland med Victoria (Matilda kommer redan att vara där)! :)
 
Imorgon tar jag ett tåg in till Göteborg för att vinka av min kära syster som ska åka i förväg till Gotland, ska troligen stanna där en stund och kolla runt, kanske äta lite god mat med min föräldrar ;)
 
See you later
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0