Go dag med kompis <3

Tjeeeenare!
Uh en lång dag måste jag säga.
Jag startade dagen med att dra till stallet och rida=härliga morgonpromenader, gick en underbart kort dag skolan med en grymt soft bildlektion :)
Träffade bästis tidigt, for till torp och köpte snygga skor på impuls (!)
Nu är jag ganska trött efter mycket promenader, joggingtur med Victoria + ett intensivt utepass med friskis :D
Helt underbart att komma igång med träningen igen ändå, man känner sig så frisk och stark <3
Jag i det fina regnet...
Skev bild (måste verkligen få ordning på detta lilla problem) på mina senaste inköp: Skor från bik bok, armband från h&m, mascara och eyeliner från maybelline respektive viva la diva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0