Rastlös

Hejsan!
Dags att starta bloggen igen ^^
Den här gången tänkte jag blogga mer om mitt liv med min häst, kylan gör att jag känner mig mindre pepp i stallet (vill ha sommar nu!! :D) och min tanke är att jag kanske kan bli lite mer motiverad med hjälp av bloggen :)
Asså jag är så galet rastlös jag håller på att gå i taket, vet inte vad jag ska göra :o vill att det ska bli imorn eftermiddag men det är helt sjuuuukt vad tiden kan gå långsamt när allt man vill är att den ska gå snabbt... :)
Jag känner mig ungefär som familjens ena katt som inte vill gå ut pga kylan men blir helt tokig av bus när hon sitter inne hela dagarna ;)
Min katt har lagt beslag på mitt rum och har sovit här konstant i flera dagar, så söt :D
Ska duscha, pyssla och fixa mig grymt fräsch inför imorn nu :)
SYL
Me like you've never seen me before ;)
(haha stor underläpp liten överläpp, underbett omg! but still i like it ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0