Alla hjärtans dag <3

YAY!! Längtar till imorn, jag har alltid älskat alla hjärtans dag och att nu få spendera den med värdlens underbaraste kille kommer bli awesome <3

Jag vill bara påminna alla som är singlar om att alla hjärtans dag inte är en dag för att fira par utan all kärlek, visa hur mycket ni älskar era vänner och familj :*

Jag har varit hos min pojkvän sen i lördags därför har uppdateringen varit låg, det är så det kommer vara eftersom jag mest har bloggen för min egen skull och för de som vill läs så klart ^^
Jag red Shakür i ridhuset idag och hon kändes jättefin, hon orkar mer nu än vad hon gjorde för ett par veckor sedan. Hon har även fått lite mer hull så jag koppas att hon snart kan vara fin i både hull, muskler och kondition :)

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan hur mår du idag? :)

Hoppas du får en trevlig fortsatt dag! :)

2012-02-15 @ 00:13:19
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0