Sjuk

Haj :)
Lite trist... Jag fyller år idag men kände mig febrig och supertrött så jag fick stanna hemma :) Jag som tycker att en av de roligaste sakerna med att fylla år är att träffa massa folk och få massa uppmärksamhet haha ^^

Och hur långsamt tiden ska gå när man bara är hemma? Mycket långsammare än i skolan eller om man träffar någon... Så jag är jättetaggad för att komma tillbaka till mitt vanliga liv igen! Hästen är helt ur form nu eftersom jag inte har kunnat rida henne och jag längtar efter att träna!
Det konstigaste är att först var jag förkyld sen precis när jag trodde att jag var frisk så fick jag feber o.O

Jag tror inte jag ska till skolan imorn heller för jag känner mig inte helt frisk, men på fredag. Då SKA jag till skolan! För då är det skolfoto och jag ska träffa älskling (äntligen, fast jag träffade honom igår ^^)
Och jag längtar jättemycket efter att få sminka mig igen!! :D

Just nu sitter jag och myser i min alldeeeles för stora 3DD-tröja och lyssnar på deras senaste album, Love.
Trött och sjuk tjej i dålig bild ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0