Dagens Tanke

Heej.
Jag tänkte att...
Tror du att ett förhållande kan hålla föralltid?
Det är så många som just keep saying att man "tröttnar på varandra" "kommer bli nyfiken och vilja träffa någon annan" "kommer bli irriterade när man börjar känna varandra påriktigt" "kärleken kommer skockna mer och mer" "någon kommer att vara otrogen" "H*n är kanske inte rätt för dig, du måste ju vara med andra också för att veta" och sånt.
Jag tror att om detta kommer inträffa så är man inte menade för varandra.
Ett par som verkligen älskar varandra och är beredd att göra vad som helst för varandra, de kommer nog klara sig igenom alla kriser.
Jag tror verkligen inte att man behöver känna mindre för varandra desto längre tid som går, snarare tvärt om... För en person kan väl aldrig bli mindre attraktiv bara för att du känner honom eller henne?
Och ung kärlek då? Första kärleken; kan den hålla föralltid? Det brukar sägas att den första kärleken är den allra starkaste, om man passar ihop och allt fungerar i relationen så tror jag inte att det skulle vara några problem... Om man inte bara är kär i kärleken för det är ju bara sjukt, man blir ju kär i en person för vem hon eller han är, eller hur?

Fast... Å andra sidan, de flesta vill nog inte bara vara med en person utan håller med i argumenten ovan :)
Jag förstår dem så jag hoppas att de förstår mig -
för jag vill bara vara med en person <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0