You say you listen to me... But I can se you don't.

Asså, varför?
Just nu är jag bara så trött på alla. Ingen går ju att prata med, ingen lyssnar eller bryr sig. Ingen vill ha någon personlig kontakt eller kompis relation.

Alla tar avstånd från varandra, bara för att de inte är bästa vänner så kan de inte ens sitta bredvid varandra på en lektion. Jag pekar inte ut någon för det känns som att det är så många som är såhär...
Jag har blivit ilsk, helt jäkla förbannad. Varför kan ingen ens låtsas bry sig?
Trött på det här, lite fler kramar i kompisgängen åtminstone, lite värme någon ;))

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha Miriam! Du bara "jag har blivit ilsk, helt jävla förbannad" och sen "varför vill ingen vara/prata med mig :(" Du e go du...

2011-11-27 @ 17:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0