Today's awesomes

Idag var en fin dag =)

Jag har chillat i sackosäck i skolan, tecknat (ni får nog se sen ;)), redigerat bild, varit på lektioner, failat på en muntlig redovisning.
Gått till fridaskolan, träffat syster.


Sedan åt jag ett äpple och sprang 6 km, det var superkul!


Och så har jag gosat med en massa söt kompis ^^ (ett tappert försök att fly från historiauppsats)
OBS hon försöker se cool ut på bilden, hon är töntigare än vad hon ser ut...
Haha, astuff var hon först lägger hon sig på rygg med tassarna upp i vädret hona ba "ja klappa mig! :D"
När hon upptäcker att jag fotar så slutar hon genast och posar fint ;)) Fåfäng katt jag har ^^


Och sist men inte minst så har jag klippt håret. Själv. Kände mig jättegalen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0