Många planer

Tjeeenare :D

Jag har ett så underbart liv att jag har minst 8 stora prov, inlämningar eller redovisningar innan jullovet :) Därför kom jag på en idé! Jag ska försöka ta hand om min häst innan skolan, då kommer jag få mer tid på eftermiddan till andra grejer. Ni får gärna kalla mig galen ;)

För övrigt har jag funderingar på ett sommarjobb på apotek så jag ska troligen kolla runt en del på lördag, riktigt spännande faktiskt ^^,

Idag är jag helt ledig så jag har träffat Victoria :D nu ska jag plugga kemi (<3) sen ska jag till gymnasiemässan mellan klockan 17 och 19, jag ska representera nordens ark, alldeles själv </3


Jag hade lite problem att ladda upp bilden som jag ville ha så ni får en gammal ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0