Kvävd

Usch. Vad ska man egentligen göra när man går ett program med mer teori än man faktiskt klarar av?
Jag måste vara ärlig och säga att jag är verkligen inte skapt för att gå natur; jag känner mig kvävd.

Jag skulle behöva betydligt mycket fler möjligheter till att vara kreativ, jag får inte utlopp för att vara den jag är när jag måste sitta i skolbänken hela tiden och lära mig exakt vad som står i boken utan att själv kunna komma med idéer.

Det här är min lösning. Eller kanske snarare flyktväg... :)
Jag sminkar mig, kladdar massa söta gubbar, djur, fina ord m.m. i mina anteckningsblock, har en allmänt galen personlighet, klipper i pälsen på min häst o.s.v.

Jag har över huvudtaget inte tid att vara kreativ på något annat sätt så hade jag inte kunnat lägga min kreativitet på någonting så tror jag att jag hade gått sönder. Hade jag haft tid så hade jag tecknat mer, skrivit fler låtar, dansat och skapat skapat skapat.
Jag vill inte vara här, jag är inte hemma här, här är ingen som jag.

Men. Jag måste, jag ska kämpa mig vidare för det finns någonting som driver mig...
Framtiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0