Gör det du vill

Gör du det du vill eller det andra vill att du ska göra?

Jag tror att det är väldigt lätt att bli påverkad av människor runt omkring och göra saker som man egentligen inte tänkte göra och som man i efterhand inser var fel.
Det här är något som precis hänt mig. Jag går natur, jag trodde att det var det jag ville göra. Men jag passar inte här, jag ska byta program till estet bild och form.
Det kommer alltid finnas människor som försöker övertyga dig vad som är bäst för dig; kom bara ihåg att det är bara du som faktiskt kan veta hur du vill att ditt liv ska se ut.
Med detta menar jag även att: Ha på dig de kläder som du själv trivs i, gör det du tycker är roligt. Du bestämmer själv över ditt liv!
Det går inte att komma ifrån att det finns många människor som tycker massa men det är viktigt att ibland kunna ignorera deras åsikter om de gäller ditt eget liv och göra din egen grej.
Ha det bra, puss :)
(jag ber om ursäkt för en låg uppdatering, min dator har varit "sjuk" så jag får ha en lånedator tills den har tillfrisknat ;))
Inte mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0