Varma koppen och goa bilder från Frida-tiden...

Gokväll! :D
Nu är jag hemma efter att ha varit en snabbis i stallet, jag åkte dit bara för att mocka - inte speciellt kul... Men så var det ett par föräldrar som behövde hjälp när deras barn skulle rida och dagen var genast förgylld! Dom är så söta dom små ^^)
När jag kom hem så var jag näst intill chockad, på bordet låg ett brev från Fridaskolan. Som innehöll.... *trumvirvel* bilder från min tid på frida!! Ganska pinsamt att kolla igenom kan jag säga... Men roligt och mysigt med en varma koppen till. Någon ska jag nog våga visa :P

Jaa, vad ska jag säga? ... Jag hade solen i ögonen!! Nä men usch, länge sen, typ två, tre år sen eller nått :o Men Victoria är söt som alltid <3


Och en lite nyare bild full av värme från en alldeles galen dag...

Nej nu ska jag gå och få lite sömn så att jag kan vara lite awesome imorn ^^
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Victoria

DIN JÄVEL! haahahahahahah såå jävla söt man va vah!jag ser ut som min mormor på första bilden -.-

2010-10-25 @ 23:07:15
URL: http://pimpmyrolf.blogg.se/
Postat av: Mäbel

haha, jag ser värre ut -.- du är jättesöt ;)

2010-10-28 @ 23:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0