Lyckad kväll!

Hej! :D
Allting ordnade sig till sist, jag tog en macka i förbi-farten och satte mig och läste på biblioteket en stund. Kollade också lite på skor och jacka, fortfarande inte besämt mig "/
Efter trumningen så åt jag Julia och Lillasyster på rådhuscafét, supermysigt!
Och dessutom hade jag inte någon dator när jag kom hem, vilket ledde till att jag hann teckna! :D
Hehe, fel håll... *visslar oskyldigt*
Det blev iaf en kille med lite emo-stil :)
Imorgon är finns det chans att visa att man gillar olika! Många med annan sexuell läggning tvingas ständigt till osäkerhet... Visa att du tycker att man ska få vara sig själv, imorgon finns chansen att ge trygghet, bär ett lila plagg, smycke eller vad som helst, för att ge stöd och trygghet! Glöm inte att det lilla räcker och det spelar ingen roll vilken sexuell lägning du har!
Nu ska jag sova, nattinatti ")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0