Hej!

Hej alla glada och inte glada! :D
Nu har jag tänkt att börja blogga lite men det kanske vore lite bra om jag presenterade mig först ^^
Jag heter Miriam Grantz och bor söder om uddevalla i ett litet lummigt område. Jag är 16 år och går första året på gymnasiet, naturvetenskaplig inriktning, öppna programmet i uddevalla gymnasieskola. Sedan har jag även valt nordens ark-inriktning=mata tigrar=grrr, farligt.... :)
Jag älskar djur och jag har två katter, två marsvin och vi har i familjen två hästar men min är jag påväg att sälja eftersom jag inte är riktigt lika intresserad längre och jag känner att jag vill ha mer tid.
Annars gillar jag att göra en massa saker, spela badminton, tennis, basket och sånt men bara hemma för att det är kul med min awesoma systeryster, jag älskar att promenera, och teckna är kul även om jag nästan aldrig har tid ^^
Nu ska jag till torp och köpa en fluffig go vinterjacka och ett par snygga vinterskor om jag hittar några, det verkar vara stor risk för att frysa ihjäl i vinter D:
Slänger in en bild också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0