Fluffiga jackor....

Nja...
Jag kan inte påstå att det gick sådär jättebra igår vad det gäller varken skor eller jackor, det är jättesvårt att hitta tycker jag! Det fanns en jacka som var jättesnygg men den var det dun i och måste torktumlas i typ minst tio timmar om man ska tvätta den, vi har inte ens en torktummlare... Skor hittade jag också ett par snygga men jag hann inte köpa dom, jag slänger in en bild! :D Annars hittade jag äntligen en plånbok! Jag har klarat mig hela livet utan en! :o Och ett brett skärp som ser lite ut som en rosett fram vilket jag är löjligt förtjust i ^^

Nu sitter jag i skolan och ska snart ha so-seminarium om politik, känner mig inte speciellt förberedd men jag antar att det löser sig om man bara babblar på och låter jättesmart :D
Jag idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0