Yeah!

Så underbart med lov! Kunna gå upp när man vill och bara chiiilla :D Måste bara tillägga att jag sov riktigt gott med min nya ögonbindel ;)
Jag och Matilda spelade basket i förmidags och jag måste säga att jag börjar bli riktigt skillad! :D Träning ger färdighet ...
Men när vi kom till stallet idag så stog Avalon längst bort i hagen och bara skakade och flåsade, nu på kvällen hade han jätte hög feber D': >.< Aja, veterinären har iaf varit och tittat på honom "_
Shakür gick ganska awesome idag, hon är cool! ;)
Jag känner att jag skriver ganska innehållslösa, tråkiga och konstiga inlägg så jag är lite osäker på om jag ska fortsätta blogga. Jag ska nog göra ett uppehåll, samla inspiration och kanske börja blogga igen om jag känner för det :) Är det någon som läser? Släng in en komentar! ;D om jag börjar igen så säger jag till på facebook.
Imorn drar vi kanske till göteborg, vi får se. Men troligare är nog att vi gör lussebullar x'D om vi åker till götet så kommer jag leta vidare efter en jacka och om jag fortsätter blogga, så missar du väl inte den spännande fortsättningen på jackjakten?! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0