Harry Potter and the deathly hallows

Puff, vilken dag! Men helt awesome har det varit! :'D
Jag har varit tvungen att stressa mig igenom hela dagen men det har varit helt underbart ändå. Först slängde jag mig iväg till hästarna efter en brådskande frukost. Efter det såg jag Harry Potter med finaste Väckis, dock kom jag sent även om jag skyndade mig som en liten gris. Men filmen var verkligen asbra! Om du tvivlar på att se den, se den! Bra kvalitet tycker jag!


Sedan åt jag en enorm kebabrulle på pingvin ^^

Hehe, jag var mätt efter att ha ätit halva xD

Efter vi ätit tog vi en mysig prommenad, och självlart var jag fumm efter att ha fått i mig mat :) Jag älskar att promenera, och speciellt när man har en underbar vän med sig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0