Nu var det avklarat :D

Nu har jag varit jätteduktig och pluggat både engelska och matte hela eftermiddagen så nu ska jag bara slappa, synd bara att klockan hann bli så mycket... Men visst är det underbart när man känner att man har gjort nytta och gör sig förtjänt av lite vila. Dessutom så ska jag nog vara med Victoria hela helgen så då är det sjukt gött att ha allting avklarat! :'D

Jag har funderat på att skaffa hemsida istället för blogg, den kan man uppdatera när man känner för det och man slipper slänga in massa tråkiga blogginlägg bara för att slippa be om ursäkt för bad update... Det verkar bra :)


Haha, kunde inte låta bli att lägga ut den här bilden, jag tycker den är så söt och dessutom så var den en klockren Brad Arnold som är sångaren i mitt favoritband 3 Doors Down, därför redigerade jag den lite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0