Juste...

Hallihallå.
Efter en lång genomgång i samhällskunskap så sitter jag nu ledig och trött och flummar runt lite :) tyskan är inställd hela den här veckan och efter lunchen är det bara datorkunskap innan vi slutar, hoppas vi inte har prov för då kommer jag att faila ganska totalt... :D
Efter skolan stannar jag i stan, bara hänger okring, planlöst, underbart! Sedan blir det trummning för lilla mig.

Jag har kommit på mig själv med att allt för ofta komma och tänka på tidigare upplevelser via liknande, typ igår, på frida. Tänk vad mycket man upplevt som bara visar sig när man tex är på samma platser.

Men framför allt. Tänk vad en person kan påverka en.


En gammal bild från i påskas, lycklig över att snön var påväg bort ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0