Åh vilken härlig dag! *dansar coolt*

Underbart,
Först vakna upp i lugn och ro, sedan gå ut på en lååång promenad med älskade Victoria och två små söta hundar. Tog en underbar tur med hästarna, och visst är det mycket roligare att rida när man har en kompis med sig! :D På kvällen - Ghost Whisperer igen *angel* Hade tänkt att teckna lite oxå men jag orkar knappt hålla ögonen öppna ^^
Imorgon ska jag till sjukhuset och röntga min arm! För de som inte vet det så bröt jag den för fem år sen :S Fem år och jag ska inte kolla upp det förrän nu! :O Det är sjukhus, vänta... vänta... vänta... Man gör fan inget annat! Menmen, sen blir det friskis och svettis, man tränar ju gratis där över lovet, det blir kul! Kanske får jag köpt jacka då äntligen också!
Aja, jag ska vara duktig och lägga mig tidigt ikväll, godnatt sötisar där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0